به گزارش خبر نگار شاهو خبر ازکامیاران ،مفاخری، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کامیاران، در گفتوگو با شاهو خبر اظهار کرد: در راستای حفاظت و صیانت از اراضی ملی،یک فقره تصرف عدوانی در اراضی ملی روستای سرریز واقع در بخش مرکزی شهرستان شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی مورد رسیدگی قرار گرفت.
وی افزود: متخلف در این پرونده اقدام به کشت تلفیقی بوته لوبیا و برخی محصولات زراعی دیگر در محدودهای به مساحت ۶۰۰ مترمربع از اراضی ملی کرده بود که پس از طی مراحل قانونی و با حضور شخص محکومعلیه، عملیات قلع و قمع مستحدثات زراعی و رفع تصرف توسط نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی انجام شد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کامیاران تصریح کرد: در جریان اجرای حکم، محدوده مورد تصرف به وضعیت سابق بازگردانده شد و اراضی ملی از هرگونه تصرف غیرقانونی آزادسازی شد.
مفاخری با تأکید بر تداوم نظارتهای میدانی و برخورد قانونی با متجاوزان به اراضی ملی خاطرنشان کرد: حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی یک وظیفه عمومی است و همکاری مردم در این زمینه نقش مهمی در حفظ سرمایههای طبیعی برای نسلهای آینده دارد
انتهای خبر /










